Modificări în activitatea de relaţii cu publicul la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor al Oraşului Măcin ( S.P.C.L.E.P.)
COMUNICAT
Începând cu data de 16.03.2020, în contextul prevenirii riscului de răspândire a infecţiei cu noul coronavirus – COVID 19, la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor al Oraşului Măcin ( S.P.C.L.E.P.) – Biroul Evidenţă Informatizată a Persoanei, activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura după cum urmează:
- Cererea de eliberare a actului de identitate sau, după caz, a înscrierii menţiunii stabilirea reşedinţei, se depune exclusiv prin programare prealabilă prin telefon, la nr. 0240571101.
Astfel, depunerea documentelor pentru obţinerea cărţii de identitate se va face, în intervalul orar 08:30 – 13:30 şi 16:30 – 18:30, în zilele de luni, în intervalul orar 08:30 – 13:30 marţi şi miercuri, respectiv 13:30 – 16:30 în zilele de joi şi în intervalul orar 08:30 – 12:00 în zilele de vineri. - În ceea ce priveşte ridicarea cărţii de identitate, accesul în sediul S.P.C.L.E.P. se va face urmare a programării comunicate la depunerea cererii, în intervalul orar 13:30 – 16:30 în zilele de luni, marţi şi miercuri şi în intervalul orar 08:30 – 13:30 în zilele de joi şi în intervalul orar 12:00 – 14:00 în zilele de vineri.
- Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare şi să evite aşteptarea suplimentară în spaţiul destinat lucrului cu publicul.
În funcţie de evoluţia situaţiei, se va reveni cu noi informaţii suplimentare.
Mai multe detalii aici!